Advies VoIP (bellen via internet)

Welke telefoniestructuur werkt het beste voor u?

VoIP betekent goedkoper, flexibel en locatie-onafhankelijk bellen. Maar is het ook de beste optie voor uw bedrijf? Welke provider is de juiste? En heeft u nog wel een centrale en toestellen nodig? Het feit dat telefoon- én ICT-leveranciers beiden ‘bellen via internet’ aanbieden, maakt de keuze nog lastiger. Ons onafhankelijk advies geeft u alle duidelijkheid. Zo neemt u zeker de juiste beslissing.

Inventarisatie VoIP

De basis voor ICT-advies is een inventarisatie van de gewenste en huidige situatie. Uw besluit over telefonie hangt af van waar u nu en in de toekomst met uw onderneming naartoe wilt. Wat zijn uw bedrijfsdoelen? Naast uw doelstellingen is het vertrekpunt, de huidige telefonie-omgeving, belangrijk. Wij inventariseren:

  • telefoniestructuur, -gedrag en -kosten;
  • nummerplan;
  • data- en internetverbindingen;
  • integratiemogelijkheden van VoIP;
  • telefooncentrale en telefoontoestellen.

Onafhankelijk advies VoIP

Onafhankelijk advies dient alleen uw belang. We hebben zelf geen enkel economisch voordeel bij de oplossing die we u voorleggen. We verkopen geen apparaten, applicaties, licenties of abonnementen en ontvangen ook geen beloning van VoIP-providers of ICT-leveranciers als we hun diensten verkopen. Deze ongebondenheid maakt onafhankelijk ICT-advies tot het beste advies dat u kunt krijgen.

In 5 stappen naar VoIP

U weet nu welke oplossing voor uw telefonievraagstuk de beste is en wat u nodig heeft om deze manier van bellen in te voeren. Hoe verder? Lees onze werkwijze.

tv

Wat is Quality of Service en wat betekent het voor uw ICT?

Bent u een mkb-ondernemer die:

  • externe ICT-kennis nodig heeft?
  • zelf geen tijd in ICT kan steken?
  • een doordacht ICT-beleid wenst?
  • inzicht in ICT-mogelijkheden wil?
  • ICT winstgevend wil laten zijn?
komma

Als full-service financieel advieskantoor streven wij naar langdurige relaties met onze klanten, waarbij goede bereikbaarheid essentieel is. Helaas kwam het regelmatig voor dat we telefonisch slecht bereikbaar waren door storingen in het systeem. No Corners heeft een inventarisatie van onze systemen en IT-leveranciers uitgevoerd. In de beoordeling hiervan waren zij zeer kritisch en op basis hiervan is er een concreet advies uitgebracht. No Corners heeft ons begeleid in het maken van aanpassingen in de netwerkstructuur, maar ook bij het op scherp zetten van onze leveranciers. Iedereen weet nu wat er verwacht wordt en neemt verantwoordelijkheid. Het belangrijkste? Wij zijn weer optimaal bereikbaar voor de klant.”

Rutger Westenburg | Directeur
Westenburg Assurantiën

Download hieronder het gratis e-book
'Het ICT - ABC en wat moet je er wettelijk mee?

E-book No Corners | ICT - ABC