Wilt u op de hoogte blijven van interessante ICT - ontwikkelingen en handige tips ontvangen? Schrijf dan hieronder in:
Zit u wel op de juiste stoel?
Of laat u zich teveel leiden door de belangen van uw leveranciers?

Incido

Bedrijf:Incido
Contact:Mischa Vroegop
Functie:Directeur | eigenaar


Reactie klant:

“Zoals zoveel MKB-ondernemers zoeken ook wij naar een professionele uitstraling van ons bedrijf. Daarbij hoort een professionele werksfeer en dus ook een professionele interne organisatie. Van koffieautomaat tot automatisering, van telefonie tot accountancy. Van huisstijl en drukwerk tot de schoonmaak van je kantoor. En zoals zoveel MKB-ondernemers lopen ook wij tegen de situatie aan, dat je vaak lastige keuzes moet maken: kies ik voor een dure professionele partner - waarvoor wij eigenlijk te klein zijn - of kies ik voor een 'small office - home office' oplossing, die eigenlijk nét te beperkt is voor nu, en helemáál in de toekomst? Waarom vallen MKB'ers nou altijd tussen wal en schip, terwijl dit de grootste groep ondernemers is die Nederland rijk is? Een Senseo apparaat voor de koffie gaat totaal over zijn toeren op ons kantoor. Een professionele koffiemachine is klaar voor minimaal 25 koppen per dag. Wij zitten er tussenin: wat kopen we dan? Een schoonmaakbedrijf komt praten over 200 vierkante meter of méér. Je schoonmoeder weet niet dat een beeldscherm niet ontsmet mag worden met wasbenzine. Wat zit daar tussenin? Moeten we dan zelf maar stofzuigen? Zo ook in automatisering: je zoekt als MKB-bedrijf een betaalbare partner, die erop gericht is tegen een redelijk tarief naar je kantoor te komen rijden, je mailservertje en vier werkstations even door te lichten en wat probleempjes op te lossen. Iemand die vanuit expertise en ervaring meekijkt naar een handig en betrouwbaar back-up systeem, zonder dat je daar zelf een halve IT'er voor dient te worden. Iemand waarmee je kunt sparren en die vanuit zijn kennis of netwerk de juiste expertise kan aanbevelen. Voor de koffie hebben we geïnvesteerd in een te hoog gepositioneerde oplossing, niet goedkoop en te hoog gegrepen voor ons kleine kantoor, maar we hebben wél prima koffie ;-)! Op het gebied van grafisch ontwerp en drukwerk zijn we zelf goed, dus dat scheelt op dat vlak. En qua automatisering? Daar ben ikzelf die halve IT'er geworden. De ANDERE helft van die IT'er, die ik dus ontberen moet in mijzelf door gebrek aan kennis, interesse en vooral tijd, hebben wij gevonden in Peter van der Puyl van No Corners. In een kort en efficiënt gesprek maakt hij een inventarisatie van de automatiseringssituatie en behoefte. Wat volgt? Dat kan zijn een rapport met aanbevelingen. Maar dat kan óók zijn een doorverwijzing naar een expert uit zijn netwerk. Op die manier vonden wij de partij die wij zochten: op afroep beschikbaar tegen een redelijk uurtarief, geen urenschrijver maar een pragmatische en snelle werker. Zonder contracten, zonder ongevraagde adviezen. Zonder ongecontroleerde of onbegrijpelijke wijzigingen aan ons netwerk. Zonder het aandringen op aanschaf van of overstap naar onnodige zaken. Dankzij No Corners zijn wij dus hélemaal tevreden. En wetende, dat Peter altijd paraat staat om even te sparren. En dat zal dan niet altijd gratis zijn, uiteraard. Maar als professionele MKB'er ken je de waarde van een goed advies als geen ander. Toch?”

Terug naar klanten