Wilt u op de hoogte blijven van interessante ICT - ontwikkelingen en handige tips ontvangen? Schrijf dan hieronder in:
Zit u wel op de juiste stoel?
Of laat u zich teveel leiden door de belangen van uw leveranciers?

Zakelijk voip bellen hoe werkt dat?

Overweegt u bellen via internet, maar ziet u door de bomen
het bos niet meer? Goed ICT-advies leidt tot het juiste besluit!

 
VoIP of bellen via internet is goedkoop. Maar is het ook de beste oplossing voor uw bedrijf? En hoe kiest u de juiste provider, centrale en toestellen? Heeft u eigenlijk nog wel een centrale nodig? Door de integratie van telefonie in computersystemen bieden telefoon- en ICT-leveranciers allebei VoIP aan. En ziet ú door de bomen het bos niet meer.
 

Onafhankelijk advies over Voice over IP

Ik adviseer u onafhankelijk van VoIP-providers en ICT-leveranciers. Door onafhankelijk advies in te winnen, weet u zeker dat de oplossing straks naadloos aansluit op uw behoeften en bedrijfsprocessen. Een adviesproces bestaat o.a. uit:
  • telefoniestructuur, -gedrag en -kosten inventariseren;
  • vaststellen welke internetverbindingen noodzakelijk zijn;
  • vergelijken huidige telefoniesituatie met VoIP-situatie;
  • voordelen en besparingen van VoIP voor u vaststellen;
  • onderzoeken of VoIP met uw applicaties te integreren is;
  • beoordelen of VoIP de beste oplossing voor uw bedrijf is;
  • adviseren of uw bedrijf wel of geen centrale nodig heeft;
  • bepalen welke provider (en centrale) de geschiktste zijn.
 

Op zoek naar de beste prijs en prestatie

Door het aanvragen van meerdere offertes vergroot u de kans het product of de dienst te vinden met de interessantste prijs-prestatieverhouding. Heeft u hiervoor zelf onvoldoende tijd of kennis? Ik help u graag bij de leveranciersselectie:
  • opstellen van een programma van eisen voor VoIP-oplossing en infrastructuur;
  • aanvragen, vergelijken en beoordelen van aanbiedingen van diverse aanbieders;
  • adviseren van de leverancier die perfect aansluit op uw eisen, doelen en budget;
  • voeren van commerciële onderhandelingen en het opstellen van overeenkomsten.
Bij de overgang op VoIP zijn meerdere partijen betrokken. Vindt u het prettig dat één persoon het project coördineert? Om één aanspreekpunt te hebben? Als projectmanager begeleid ik de soepele implementatie van uw VoIP-oplossing.
 

Bel voor meer informatie over VoIP!

Wilt u meer weten over VoIP? Mail uw vraag aan info@nocorners.nl. Ik bel u snel terug.